FILME

Warner Bros. a cheltuit sume uriașe pentru publicitatea filmului „Dune 2”. Continuarea filmului, sub semn de întrebare

Compus de Carolina Digori

Studioul Warner Bros. a făcut un efort uriaș pentru a promova filmul de acțiune SF „Dune: Partea a doua”. Potrivit informațiilor oficiale, s-au cheltuit nu mai puțin de 100 de milioane de dolari pentru campania publicitară a acestui așteptat film. Această sumă vorbește despre amploarea și seriozitatea eforturilor depuse pentru a atrage atenția asupra filmului, scrie filmix.

Cu toate acestea, în ciuda unor investiții uriașe în publicitate, încasările din box office ale „Dune: Partea a doua” nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor studioului. În aproape două luni de distribuție, filmul a avut încasări de aproximativ 700 de milioane de dolari la nivel mondial. Este o cifră impresionantă, dar dacă luăm în considerare bugetul de producție de aproximativ 200 de milioane de dolari și costurile de publicitate, costul total a fost de aproximativ 300 de milioane de dolari.

Acest fapt a ridicat semne de întrebare cu privire la planurile de viitor ale studioului. Regizorul Denis Villeneuve, care spera să filmeze a treia parte, se confruntă acum cu incertitudini din cauza eșecului financiar al filmului.

„Dune: Partea a doua” continuă povestea lui Paul Atreides, interpretat de Timothee Chalamet, bazată pe a doua parte a celebrului roman al lui Frank Herbert. Din distribuție mai fac parte Austin Butler, Florence Pugh, Christopher Walken, Rebecca Ferguson, Josh Brolin și Stellan Skarsgard.

Despre autor

Carolina Digori

Lasă un comentariu