LIFESTYLE

Șeful Ryanair cere limitarea la două băuturi în aeroporturi. Pasagerii băuți sunt un pericol

Compus de Carolina Digori

Michael O’Leary, directorul general al Ryanair, a declarat că pasagerii avioanelor ar trebui să aibă dreptul la două băuturi în aeroporturi. El a declarat că introducerea limitelor de alcool în aeroporturi ar ajuta la combaterea creșterii dezordinii în timpul zborurilor. Exploziile violente au loc săptămânal din cauza alcoolului, a spus el, mai ales atunci când acesta este amestecat cu alte substanțe.

„Nu vrem să le reproșăm oamenilor că au băut ceva”, a declarat el pentru Daily Telegraph. „Dar nu le permitem oamenilor să conducă sub influența alcoolului, și totuși continuăm să îi urcăm în avioane”.

Membrii echipajului și alți pasageri au devenit ținte, potrivit dlui O’Leary. Întârzierile agravează problema, cu timpi mai lungi de consum de alcool în aeroporturi.

„Pe vremuri, oamenii care beau prea mult ajungeau să cadă sau să adoarmă. Dar acum acești pasageri iau și tablete și praf”, a adăugat el.

„Este un amestec. Obțineți un comportament mult mai agresiv care devine foarte dificil de gestionat.”

O’Leary a declarat că este dificil pentru companiile aeriene să identifice persoanele aflate în stare de ebrietate la poartă, mai ales atunci când se îmbarcă în grup.

„Atâta timp cât pot sta în picioare și se amestecă, vor trece. Apoi, când avionul decolează, vedem comportamentul neadecvat”, a spus el.

Personalul Ryanair caută alcool în bagaje înainte ca pasagerii să se îmbarce în zborurile către Ibiza, una dintre cele mai afectate „destinații de petrecere”.
Alte destinații dificile includ unele dintre insulele grecești.

Un purtător de cuvânt al AirportsUK a declarat că comportamentul perturbator, datorat alcoolului sau altor cauze, „este inacceptabil și ar putea duce la sancțiuni substanțiale”.

Aceste sancțiuni includ amenzi, refuzul îmbarcării sau până la doi ani de închisoare.
Purtătorul de cuvânt a adăugat că aeroporturile au „o gamă largă de măsuri în vigoare pentru a monitoriza și aborda comportamentele perturbatoare și pentru a asigura siguranța tuturor”.

„Aeroporturile se angajează să ofere o experiență de călătorie sigură și plăcută pentru toți pasagerii și suntem mulțumiți că marea majoritate a călătorilor continuă să se bucure de călătoriile lor în mod responsabil”, au spus aceștia.

Ca răspuns la comentariile dlui O’Leary, președintele Wetherspoon, Tim Martin, a declarat că și-au revizuit vânzările în ultimele patru săptămâni la cel mai aglomerat pub din aeroport.

„Nu am avut plângeri despre pub-urile noastre din partea autorităților aeroportuare sau a companiilor aeriene, din câte știu eu, în ultimii ani”, a declarat dl Martin.

„În cazul în care echipele noastre din pub-uri văd un pasager care ar putea deranja, acestea alertează poliția aeroportuară și securitatea”, a continuat el.

Deși „nu există o soluție perfectă”, a adăugat el, „colaborarea cu aeroporturile, companiile aeriene și autoritățile de acordare a licențelor” asigură un „echilibru rezonabil pentru zborurile de ieșire”.

Despre autor

Carolina Digori

Lasă un comentariu