Campania „Produs în Moldova. Produs în Europa”, lansată de grupul civic „Cetățeni pentru Europa”, își propune să promoveze integrarea afacerilor moldovenești pe piața europeană, prin informarea și educarea publicului larg despre beneficiile economice ale aderării Republicii Moldova la Uniunea Europeană. Printre acestea se numără accesul la noi piețe de desfacere și creșterea investițiilor străine.
,,Astăzi, nu prea există alternativa pentru noi. Circa 70% din exporturile noastre sunt în UE. Ideea de a pierde această piață este catastrofală pentru noi. Ne propunem ca prin intermediul sectorului de afaceri să comunicăm despre integrarea europeană de o manieră foarte pragmatică, cu picioarele pe pământ, despre beneficiile economice, despre oportunitățile pentru exportatorii notri, despre accesul la fondurile structurale care vor veni în Moldova”, a spus Vasile Tofan, membru al Ini’iativei civice „Cetățeni pentru Europa”.
Membrii inițiativei civice „Cetățeni pentru Europa” au făcut apel la antreprenorii din Moldova să se implice în promovarea vectorului european al țării și le vor pune la dispoziție mai multe materiale informative și creative, precum bannere, stickere și pliante, pentru a-și putea exprima suportul pentru integrarea europeană.
,,Sunt patru piloni importanți: stabilitatea regională și siguranța regională, accesul la finanțare, retenția de talente și statul de drept.Datorită Uniunii Europene și accederii la UE, le putem îmbunătăți, dar și consolida pentru a atrage cât mai multe fonduri și cât mai multe investiții la noi în țară și a genera exporturi și ajuta companiile și mediul de afaceri din Republica Moldova”, a spus Igor Ștefăneț, membru al Ini’iativei civice „Cetățeni pentru Europa”.
Inițiativa civică „Cetățeni pentru Europa” este formată dintr-un grup de cetățeni care s-au afirmat în diverse domenii și își propune să promoveze integrarea europeană a Republicii Moldova și să informeze corect publicul despre avantajele aderării la Uniunea Europeană.
Lasă un comentariu