Așa cum Netflix iese dintr-o afacere odată cu închiderea serviciului de închiriere de DVD-uri, se pare că intră în domeniul fizic într-un mod diferit. Bloomberg relatează că streamer-ul plănuiește să lanseze noi destinații de vânzare cu amănuntul – denumite Netflix House – care vor oferi nu doar lucruri de cumpărat, ci și mâncare și alte experiențe cu tematică după ceea ce este la modă pe Netflix în acel moment. Nu există prea multe detalii în acest moment, cum ar fi locul în care aceste spații permanente ar putea fi deschise în cele din urmă, dar se așteaptă ca primele locații să fie lansate în SUA în 2025.
„Am văzut cât de mult le place fanilor să se cufunde în lumea filmelor și serialelor noastre și ne-am gândit mult la cum să ducem acest lucru la nivelul următor”, a declarat pentru Bloomberg Josh Simon, vicepreședinte al Netflix pentru produse de consum.
În prezent, Netflix operează un magazin online care vinde de toate, de la tricouri Stranger Things la saci de dormit cu plicuri roșii și a mai avut în trecut și magazine pop-up de vânzare cu amănuntul. De asemenea, a experimentat experiențe imersive precum Squid Game: The Trials în Los Angeles și un spectacol de teatru prequel pentru Stranger Things la Londra. Netflix House ar marca prima locație permanentă pentru unul dintre aceste magazine.
Vestea vine în contextul în care Netflix continuă să caute noi surse de venit și continuă să crească prețurile pentru cele existente.
Lasă un comentariu