FILME

Au fost prezentate primele recenzii ale filmului „Venom 3”

Compus de Carolina Digori

Primele recenzii pentru a treia parte a filmului de benzi desenate „Venom 3: The Last Dance” au apărut pe Internet. Presa occidentală a numit deja filmul o adevărată „vacanță pentru fani” și o „concluzie demnă” a trilogiei. Criticii au remarcat combinația de acțiune vie, nostalgie și momente emoționale, care, în opinia lor, încheie cu succes povestea lui Eddie Brock și Venom.

Astfel, Joseph Deckelmeyer de la Screen Rant a subliniat că filmul este o „călătorie sălbatică și interesantă de la început până la sfârșit”. El a descris imaginea ca fiind un „film popcorn distractiv” care i-a amintit de adaptările de benzi desenate de la începutul anilor 2000. În opinia sa, scenele de acțiune din film sunt „un omagiu adus filmelor de acțiune din anii ’80” și, în ciuda găurilor din complot și a problemelor, spectatorii se vor distra foarte mult.

Ian Sandwell, editorul Digital Spy, a numit a treia tranșă cea mai interesantă din întreaga trilogie. El a spus că Venom 3 este o „călătorie distractivă și plăcută”, în care Eddie și Venom sunt dezvăluiți ca personaje în genul „Thelma și Louise”, cu includerea unor scene pline de umor, cum ar fi karaoke în mașină și salvarea câinilor. Sandwell a adăugat că filmul stârnește râsete, dar și emoție.

Atom Review a evidențiat interpretarea lui Tom Hardy, numindu-i prestația „extraordinară”. Recenzia lor a descris filmul ca fiind un „final epic și emoționant” care îi poate surprinde chiar și pe cei care nu sunt fani ai seriei. Revista a remarcat, de asemenea, calitatea înaltă a acțiunii și și-a exprimat opinia că „Venom 3” poate pretinde că este unul dintre cele mai bune filme de benzi desenate.

Complotul filmului continuă povestea lui Eddie Brock și a simbiotului său extraterestru Venom.

Potrivit sinopsisului oficial, „Eddie și Venom sunt pe fugă, urmăriți atât de oameni, cât și de extratereștri.

Acum se confruntă cu o decizie importantă care va fi punctul final al călătoriei lor”.