,,Moldova e a mea”, o campanie de unitate a moldovenilor, a fost lansată de Institutul pentru Politici și Reforme Europene și Centrul de Informare al Uniunii Europene „Europe Café”. Inițiativa civică are menirea să promoveze un mesaj de interes public care consolidează sentimentul de unitate între moldoveni, apartenență față de Republica Moldova și sprijin pentru parcursul său european.
Elementul central al campaniei este un spot video, în care moldovenii își fac selfie-uri în fața unor locuri emblematice din Europa – precum Turnul Eiffel din Paris, Catedrala Sagrada Família din Barcelona sau Poarta Brandenburg din Berlin. Ulterior, camera se rotește și dezvăluie imagini impresionante din Moldova, precum Cetatea Soroca, Orheiul Vechi sau statuia lui Ștefan cel Mare din Chișinău.
,, …Oriunde m-aș afla, o am alături. Moldova e a mea!”
Organizatorii îndeamnă moldovenii, din orice colț al lumii să-și arate dragostea față de țară. Doritorii trebuie să publice pe rețelele de socializare un selfie în care să se vadă locul preferat din Moldova, folosind hashtag-ul #Moldovaeamea. Proiectul este implementat cu sprijinul financiar al Ambasadei Regatului Țărilor de Jos în Republica Moldova.