Campania „Europa pentru tine”, menită să informeze moldovenii despre avantajele aderării Moldovei la Uniunea Europeană, este realizată din fondurile Cancelariei de Stat a Guvernului, anunță Daniel Vodă, consilierul pe comunicare al premierului, dar fără a oferi o sumă totală a cheltuielilor prevăzute în acesta scop, precizând că va veni cu o cifră exactă în perioadă următoare. Totuși, Vodă subliniază că pentru „excursiile europene” în timpul cărora copii din sate vin în Capitală pentru a vizita muzee sau instituții importante, precum Președinția, una dintre activitățile campaniei, sunt prevăzute cheltuieli de 2,5 milioane de lei.
,,Informarea publicului se desfășoară în toată țară până pe data de 18 august și include acțiuni de informare și comunicare prin care cetățenii cunosc mai multe detalii despre proiectele și fondurile UE, dar și despre avantajele aderării țării noastre la Uniunea Europeană. Avem mai multe produse care sunt comunicate publicului, sunt ziare informative, bilborduri, afișe pentru centrele raionale și partenerii retail care participă în cadrul campaniei, fleyere pentru transportatul public, steakere, spoturi video, audio, dar și dezvoltarea paginii: moldovaeuropeană.md și comunicarea noastră pe rețelele sociale”.
Totodată, în cadrul campaniei, amprenta semnăturii electronice a fost completată cu inscripția Moldova Europeană la secțiunea locație.
,,Nimeni din această țară, inclusiv din mediul politic nu poate combate un element geografic evident că Moldova se află pe continentul european și Moldova este un stat european, respectiv este evident că prin transpunerea acestei inscripții pe această semnătură electronică nu face decât să confirmăm acest lucru atât de evident pentru toată lumea”.
Campania a fost lansată în data de 8 iulie și va fi realizată până în data de 18 august, scopul ei fiind, inclusiv să ajute cetățenii sa facă distincție între informațiile autentice și falsurile asociate cu procesul de integrare europeană.
Lasă un comentariu