În cazul în care te-ai obișnuit să o vezi pe Charlize Theron la Dior, fie că este vorba despre campaniile spectaculoase ale produselor casei, la prezentările de modă ale brand-ului francez sau purtând creațiile atelierelor Dior Couture pe diversele covoare roșii ale lumii, lucrul acesta nu este o coincidență. Actrița sud-africană a devenit aproape sinonimă cu prestigiosul label, în cei mai bine de 20 de ani de când îl reprezintă în lumea întreagă.
Pentru că sunt chiar două decenii de la numirea lui Charlize Theron la Dior, în poziția de ambasadoare. Rolul acesta i-a revenit inițial în 2004, atunci când actrița recompensată cu Oscar pentru rolul său din Monster a fost numită imagine a parfumului iconic al casei, j’Adore, scrie ELLE.ro.
Mai mult, vedeta a devenit, în cadrul aceluiași parteneriat, și imaginea liniei de bijuterie de lux, dar și a celei de produse pentru îngrijirea pielii, toamna trecută aceasta declarând că „este entuziasmant să încep un nou capitol al acestui parteneriat. De-a lungul a 20 de ani, a fost o onoare pentru mine să colaborez creativ cu casa. Sunt mândră de tot ce am putut să creăm împreună și să mă alătur Dior în a celebra frumusețea bijuteriilor și a liniei de produse de îngrijire.”
În aceste decenii, Theron a devenit la propriu o membră a familiei Dior, și totodată prima persoană care a reprezentat în exclusivitate linia de bijuterii realizată de Victoire de Castellane, care a condus această divizie a casei vreme de 25 de ani. Cât despre produsele de înfrumusețare, Theron a fost precedată în acest rol de Sharon Stone, care a fost ambasadoarea gamei Capture din 2005 până în 2012.
Cei 20 de ani petrecuți de Charlize Theron la Dior au însemnat o mulțime de momente importante ale istoriei contemporane a casei fondate de Christian Dior sub propriul nume, în 1946. Mai exact, Theron se află în poziția de ambasadoare a casei încă de pe când John Galliano era head designer, unul dintre cei mai de succes, dar și mai controversați designeri ai vremurilor noastre, acesta fiind numit în 1997 și părăsind casa în 2011, în urma unui uriaș scandal generat de declarațiile sale antisemite.
De asemenea, Theron a fost martoră la modul în care Hedi Slimane a redefinit estetica masculină a anilor 2000 din postura de director creativ al liniei pentru bărbați, introducând o dată pentru totdeauna în modă skinny jeans, dar și la numirile lui Kris Van Assche, în 2007, și Kim Jones, în 2018, în aceeași poziție. În ce privește divizia feminină, Theron a asistat la interimatul lipsit de succes al lui Bill Gaytten, la numirea și apoi plecarea designerului belgian Raf Simons, dar și la ascensiunea Mariei Grazia Chiuri, fostă co-director creativ la Valentino.
Charlize Theron este doar un nume de celebritate care a reprezentat Dior, alături de Rihanna, care a fost prima femeie de culoare în rolul de ambasadoare a unei linii (numită în 2015), Isabelle Adjani, Monica Bellucci, Milla Jovovich, Eva Green, Marion Cotillard, Natalie Portman, Jennifer Lawrence sau Rosalia, printre altele. În afară de a servi drept imagine a produselor casei, Theron a și lucrat alături de brand și de propria fundația proprie, Charlize Theron Africa Outreach Project, la felurite proiecte umanitare.
Acum, Rihanna este cea care va prelua rolul de ambasadoare j’Adore de la Theron, lucru în legătură cu care zvonurile au început să circule încă din luna februarie, când publicația Business of Fashion le-a relatat, citând surse nenumite din industrie.
Atunci Rihanna participase la prezentarea haute couture a brand-ului, alături de partenerul său de viață, și se pare că ar fi pozat, la Versailles, pentru imagini de campanie, în fața obiectivului fotografului Steven Klein, într-o ședință foto realizată de Carine Roitfeld, fostul redactor șef al Vogue Paris. Rihanna deține brand-ul Fenty Beauty împreună cu LVMH, alături de care a semnat un contract în 2016, și a mai reprezentat în trecut brand-ul Dior pentru campanii specifice la anumite produse. Tot în portofoliul LVMH a fost lansat și brand-ul de modă Fenty, care însă s-a închis în 2021. În 2018, Rihanna a lansat în parteneriat cu TechStyle Fashion Group brand-ul de lenjerie Savage X Fenty, care s-a dovedit un real succes.
„Divizia Parfums Christian Dior este încântată să o întâmpine pe iconica Rihanna, ale cărei multiple talente, frumusețe remarcabilă și farmec universal întruchipează acum lumea j’Adore”, se arată în comunicatul de presă care anunță și că imaginile de campanie vor fi făcute publice începând cu 1 septembrie.
„Este o onoare și o misiune să fiu noua imagine a j’Adore. Acest parfum, pe care îl știu și îl iubesc de atâta timp, înseamnă mult pentru o mulțime de femei. De-abia aștept să mă alătur acestei aventuri și să contribui la ea prin ceea ce înseamnă lumea mea, povestea mea, rădăcinile mele, dar și propria mea creativitate și feminitate”, a declarat Rihanna.
Veronique Courtois, CEO al Parfums Christian Dior, a declarat că probabil Christian Dior însuși ar fi adorat-o pe Rihanna: „Visul ei de aur promite să fie unic, reflectând o esență care este prezentă pentru femei și își menține strălucirea. Talentul ei neobișnuit, îndrăzneala și frumusețea ei captivantă ale unui star absolut sunt întruchiparea perfectă a feminității uimitoare, puternice, imaginate de Dior, care transcende generațiile.”
Lasă un comentariu