Pentru a treia lună consecutiv, Disney conduce clasamentul celor mai importanți distribuitori media din lume. În noiembrie 2024, Disney a continuat să își mențină poziția de lider în clasamentul celor mai importanți distribuitori media la nivel mondial.
Pentru a treia lună consecutiv, a ocupat primul loc, cu o cotă globală de 11,1 % din totalul vizualizărilor. Impactul streaming-ului a fost deosebit de notabil, acesta reprezentând 43% din tot conținutul vizualizat de utilizatori.
YouTube, cel mai mare serviciu de găzduire video, și-a consolidat, de asemenea, poziția, ocupând locul al doilea, cu o cotă de 10,8% din totalul vizualizărilor. Paramount Global (9,3%), NBCUniversal (8,7%) și Fox (8,6%) au fost, de asemenea, în top cinci.
În plus, canalul Fox TV și-a păstrat cu încredere întâietatea în rândul platformelor TV, ocupând primul loc pentru a doua lună consecutiv. Acest lucru a fost posibil datorită unei creșteri semnificative de 20 % a audienței canalului Fox News și a unei creșteri de 8 % a numărului de abonați, determinată de popularitatea finalei World Series, a National Hockey League și a fotbalului universitar.
Cel mai recent raport al Nielsen Gauge confirmă, de asemenea, tendințele pozitive. Timpul petrecut urmărind programe TV a atins un maxim al ultimelor nouă luni în noiembrie 2024.Nivelurile de vizionare au crescut cu 5 % față de octombrie, cea mai mare creștere lunară din februarie.
Disney este, de asemenea, lider la box office-ul cinematografic în 2024, după cum reiese din lansările de succes ale tuturor diviziilor sale majore. Marvel Studios a prezentat succesul de box office „Deadpool și Wolverine”, Pixar a lansat mult-așteptatul film de animație „Puzzle 2”, iar propriul studio de animație a încântat spectatorii cu continuarea „Moana 2”.
Lasă un comentariu