NOUTĂȚI

La două luni de la începutul campaniei de promovare a angajaților primăriei, municipalitatea evită să precizeze câți bani au fost cheltuiți

Compus de Redacția STAR

La două luni de la demararea campaniei de promovare a angajaților primăriei, inclusiv viceprimari, pretori, șefi de direcții și consilierii edilului Ion Ceban, municipalitatea încă nu poate oferi informații exacte despre banii cheltuiți pentru instalarea panourilor cu portretele funcționarilor și membrilor partidului MAN, condus de primarul general al Capitalei, în stații de așteptare a transportului public și în unele troleibuze din capitală.

,,Nu am cifre exacte ca să vă spunem. Sunt sute de proiecte în derulare’’.

Viceprimarul a evitat, de asemenea, să spună cât va dura campania de promovare a colegilor săi de partid.

,,Nu vă pot spune. Campania poate să nu să se încheie, poate fi un proces continuu’’.

Autoritățile locale susțin că această inițiativă are drept scop informarea locuitorilor capitalei despre modalitățile de înregistrare în audiențe și de a facilita contactul acestora cu persoanele responsabile de diverse domenii, iar pentru mai multe detalii îi invită pe cetățeni să acceseze portalul transparenta.chisinau.md sau scana codul QR de pe materialele informaționale elaborate și publicate, fără a oferi detalii în plus și a specifica câți bani din bugetul local au fost cheltuiți pentru realizarea acestei campanii de informare. 

Despre autor

Redacția STAR

Lasă un comentariu